Thursday, October 2, 2025
HomeЖивотДали е можно да се живее без секс пред брак?

Дали е можно да се живее без секс пред брак?

Многу самци и оние кои се во врска се предизвикани да направат сексуален грев. Дали е можно да се живее без секс пред брак?

Животот во чистота е прекрасен подарок … што малку луѓе го имаат (1. Коринтјаните 7:7). Бог е јасен: оние кои не можат да покажат самоконтрола мора да се омажат (1. Коринтјаните 7:9). Но, овој совет не е секогаш применлив веднаш. Која е поентата да му се дава совет за брак на тринаесетгодишник кој се бори со страста? Дури и оние кои се доволно стари за да се омажат мора да покажат самоконтрола пред бракот.

Сексуалниот неморал не е искушение само за самците. Библијата строго предупредува за прељуба, сексуално кршење на брачните завети. Но, самците се соочуваат со единствен предизвик да практикуваат целомудрие. Па, како можат христијаните да практикуваат целомудрие за Божја слава?

Разберете ја заканата од сексуален грев
Жан Калвин еднаш напишал дека Писмото ја нагласува „големата злоба и подлоста на блудот“ за да ни помогне да се плашиме од неговата закана. Павловото предупредување да „бегате од сексуалниот неморал“ е како наредба на гувернер да се евакуирате за време на ураган: нема да бегате освен ако не сте во опасност.

Сексуалниот грев е деструктивен. Сите гревови го понижуваат нашиот интегритет и ја нагризуваат нашата радост во Господа. Меѓутоа, „секој друг грев човекот го прави надвор од телото, а блудникот греши против своето тело“. (1. Коринтјаните 6, 18). Блудот не е најтешкиот грев, но Чарлс Хоџ е во право: „Тоа е сосема невообичаено во неговите ефекти врз телото; не толку во неговите физички колку во неговите морални и духовни ефекти“.

Немилосрдната посветеност на блудот ќе му го одземе рајот на човекот. „Не се залажувајте! Ниту блудниците, ни идолопоклониците, ни прељубниците, ни меките патници, ни прељубниците, ни крадците, ни лакомите, ни пијаниците, ни пцовниците, ни разбојниците нема да го наследат царството Божјо.” (1. Коринтјаните 6, 9-10). Има луѓе во пеколот во моментов кои мислеа дека можат да си играат со вера додека го ценат предбрачниот секс повеќе од Исус. Блудот не е непростлив грев; Бог ги спасува блудниците (ст. 11). Но, ако не се бара избавување, оние кои уживаат во сексуалниот грев се надвор од Божјото царство.

Исус ни покажува дека животот без секс е можен
Првата причина поради која сум убеден дека е можно да се живее без секс е затоа што Исус го направил тоа. Вистина е дека умрел млад, но му рекол НЕ на сексуалниот грев како тинејџер и во неговите 20-ти години, кога нивото на тестостерон кај мажите обично е највисоко, а сексуалните желби се најсилни.

Примамливо е да се претпостави дека таквата самоконтрола била лесна за Исус. На крајот на краиштата, Тој беше Бог! Но, тој беше и човек! Хуманоста на Исус на никаков начин не ја намалила Неговата божественост, а исто така, Неговата божественост во никој случај не ја намалувала Неговата човечност. Кога Исус висеше умирање на крстот, тој доживеа вистинска болка и искрвари вистинска крв. Неговата божествена моќ не го заштитила од подемите и падовите на човечкото искуство. Бил гладен (Матеј 21:18). Тој се уморил (Јован 4, 6). Тој тагуваше (Јован 11:35). Тој се радуваше (Лука 10, 21). Тој сакаше (Јован 11:5).

Писателот на Посланието до Евреите вели дека Исус морал да стане човек „за да стане како своите браќа во сè, да биде милостив и да се увери како Првосвештеник во однос на Бога за да ги искупи гревовите на луѓето. . (Евреите 2, 17) Ако Исус не бил човек, нема спас за човештвото. И како човек, Исус се соочил со искушението: „Ние немаме таков Првосвештеник кој не би можел да биде придружник во нашите слабости, туку како нас искушуван од сè, освен од гревот“. (Евреите 4:15) Претпоставувам дека „искушуван од сè“ вклучува и сексуално искушение. Според тоа, совршениот живот на Исус покажува дека е можно да се каже не на сексуалниот грев.

„Сакам да кажам: живејте по Духот и нема да се препуштите на телесните похоти! Зашто телото сака против Духот, а Духот против телото. Навистина, тоа се противречи едно на друго, за да не правите што сакате“. (Галатјаните 5, 16-17)

Сите ние чувствуваме желба да грешиме, но Духот ни овозможува да му се спротивставиме; сакаме да бидеме свети, но телото нè искушува на грев. Христијаните ги знаат двете искуства. Без оглед на тоа што е фокусот овде, Павле значи дека постои конфликт меѓу двете. Павле го користи зборот „тело“ за да ја изрази слабоста и падот на овој сегашен свет и нашата природна човечка состојба. „Дух“ се однесува на Самиот Божји Дух. Борбата што ја искусуваме секој ден додека се стремиме да живееме за Христа, а не повеќе за себе, всушност е дел од поголем, космички конфликт – „војната на световите“, ако сакате – и ние христијаните сме првата линија на фронтот!

Телото се обидува да нè привлече кон делата наведени во Галатјаните 5:19-21: блуд, нечистотија, разврат, идолопоклонство, вештерство, непријателство, расправии, љубомора, гнев, измама, раздор, отуѓеност, завист, пијанство, пијанство и како. Овие работи се насекаде во нашиот свет и сè уште нè повикуваат. Но, Духот се обидува да го произведе во нас плодот опишан во стиховите 22-23: „љубов, радост, мир, дарежливост, добрина, добрина, верност, благост, самоконтрола“. Како резултат на оваа борба, понекогаш се наоѓаме себеси како го следиме Духот, а понекогаш и телото, а честопати и растргнати меѓу двете. Меѓутоа, како верници, ние мора да се спротивставиме на телото и да „ одиме во Духот “.

Дали е можен живот без секс? ТОА! Затоа што Исус ни покажува дека е така и затоа што Духот ни овозможува да се спротивставиме на искушението ако одиме во Духот. Не е лесно, но е можно.

RELATED ARTICLES

Most Popular

Recent Comments